SpiceJet ୱେବ ଚେକଇନ୍ - ଷ୍ଟେପ୍ ବାଇ ଷ୍ଟେପ୍ ଗାଇଡ୍
📋 ଆରମ୍ଭ କରିବା ପୂର୍ବରୁ
ଆବଶ୍ୟକତା: PNR/ବୁକିଂ ରେଫରେନ୍ସ + ଶେଷ ନାମ
ସମୟ ସୀମା: ଯାତ୍ରା ପୂର୍ବରୁ ୪୮ ଘଣ୍ଟାରୁ ୨ ଘଣ୍ଟା
ଉପଲବ୍ଧ: କେବଳ ଘରୋଇ ଫ୍ଲାଇଟ୍
ଗ୍ରୁପ୍ ସୀମା: ଏକ ସମୟରେ ସର୍ବାଧିକ ୯ ଯାତ୍ରୀ
ଉପଲବ୍ଧ ନୁହେଁ: ଜମ୍ମୁ କାଶ୍ମୀର, ଲେହ ଯାତ୍ରା, ବିଶେଷ ସହାୟତା, ଶିଶୁ
SpiceJet ଚେକଇନ୍ ପେଜ୍ ପରିଦର୍ଶନ କରନ୍ତୁ
SpiceJet ୱେବ ଚେକଇନ୍ କୁ ଯାଆନ୍ତୁ କିମ୍ବା SpiceJet ହୋମପେଜ୍ରୁ "Check-in" ବଟନ୍ ଦବାନ୍ତୁ।

🔍 SpiceJet ୱେବ ଚେକଇନ୍ ଖୋଜିବା
SpiceJet ହୋମପେଜ୍ରେ, ମୁଖ୍ୟ ନେଭିଗେସନ୍ ଅଞ୍ଚଳରେ "Check-in" କିମ୍ବା "Web Check-in" ବଟନ୍ ଖୋଜନ୍ତୁ। ଏହା ସାଧାରଣତଃ SpiceJet ର କମଳା ବ୍ରାଣ୍ଡିଂରେ ପ୍ରଦର୍ଶିତ ହୁଏ ଏବଂ "Book" ଏବଂ "Manage" ଭଳି ଅନ୍ୟ ମୁଖ୍ୟ ସେବା ସହିତ ପ୍ରମୁଖ ଭାବେ ସ୍ଥାପିତ ହୋଇଥାଏ।
ବୁକିଂ ବିବରଣୀ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ
ଆପଣଙ୍କର PNR (୬-ଅକ୍ଷରର ବୁକିଂ ରେଫରେନ୍ସ) ଏବଂ ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ଶେଷ ନାମ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ

📝 SpiceJet ବୁକିଂ ବିବରଣୀ ଫର୍ମାଟ୍
PNR ଫର୍ମାଟ୍: ଆପଣଙ୍କର ବୁକିଂ ନିଶ୍ଚିତକରଣରୁ ୬-ଅକ୍ଷରର ଆଲଫାନ୍ୟୁମେରିକ କୋଡ୍ (ଯେମିତି SG1234, ABC123)
ଶେଷ ନାମ: ବୁକିଂରେ ଦେଖାଯାଇଥିବା ପ୍ରାଥମିକ ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ଉପନାମ
କେସ ସେନସିଟିଭ: ବୁକିଂରେ ଯେପରି ଦେଖାଯାଇଛି ଠିକ୍ ସେପରି ନାମ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ
ପ୍ରୋ ଟିପ୍: ଟାଇପିଂ ତ୍ରୁଟି ଏଡ଼ାଇବାକୁ ନିଶ୍ଚିତକରଣ ଇମେଲରୁ PNR କପି-ପେଷ୍ଟ କରନ୍ତୁ
⚠️ ସାଧାରଣ ସମସ୍ୟା: "ବୁକିଂ ମିଳିଲା ନାହିଁ"
କାରଣ: ଭୁଲ PNR ଫର୍ମାଟ୍, ନାମରେ ତ୍ରୁଟି, ବୁକିଂ ଅତି ନୂତନ, ଅନ୍ତର୍ଜାତୀୟ ଫ୍ଲାଇଟ୍
ସମାଧାନ: ବୁକିଂ ନିଶ୍ଚିତକରଣ ଇମେଲ ଯାଞ୍ଚ କରନ୍ତୁ, କେବଳ ଘରୋଇ ଫ୍ଲାଇଟ୍ ସୁନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ, ବୁକିଂ ସବୁଠି ହେଲେ ୩୦ ମିନିଟ୍ ଅପେକ୍ଷା କରନ୍ତୁ, ନାମ ବୁକିଂ ସହିତ ମିଳୁଥିବା ସୁନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ
ଯାତ୍ରୀ ଏବଂ ସିଟ୍ ଚୟନ କରନ୍ତୁ
କେଉଁ ଯାତ୍ରୀଙ୍କୁ ଚେକ-ଇନ୍ କରିବେ ତାହା ବାଛନ୍ତୁ ଏବଂ ସିଟ୍ ମ୍ୟାପ୍ରୁ ପସନ୍ଦର ସିଟ୍ ବାଛନ୍ତୁ
💺 SpiceJet ସିଟ୍ ସିଲେକସନ୍
ସିଟ୍ ମ୍ୟାପ୍: ଉପଲବ୍ଧ ଏବଂ ଅଧିକୃତ ସିଟ୍ ଦେଖାଉଥିବା ଏୟାରକ୍ରାଫ୍ଟ ସିଟିଂ ଚାର୍ଟ
କଲର କୋଡିଂ: ମୂଲ୍ୟ ଅନୁଯାୟୀ ଉପଲବ୍ଧ ସିଟ୍ ବିଭିନ୍ନ ରଙ୍ଗରେ
ମୂଲ୍ୟ: ଅଧିକାଂଶ ସିଟ୍ ପାଇଁ ₹200-₹1,000 ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ଦେୟ ଦରକାର
ମାଗଣା ସିଟ୍: ସୀମିତ ମାଗଣା ସିଟ୍ ଉପଲବ୍ଧ ହୋଇପାରେ (ସାଧାରଣତଃ ମଧ୍ୟ ସିଟ୍)
ଗ୍ରୁପ୍ ସିଲେକସନ୍: ଏକ ସମୟରେ ୯ ଯାତ୍ରୀ ପର୍ଯ୍ୟନ୍ତ ସିଟ୍ ଚୟନ
⚠️ ସାଧାରଣ ସମସ୍ୟା: "ସିଟ୍ ସିଲେକସନ୍ ପେମେଣ୍ଟ ବିଫଳ"
କାରଣ: ପେମେଣ୍ଟ ଗେଟୱେ ସମସ୍ୟା, ପର୍ଯ୍ୟାପ୍ତ ଅର୍ଥ ନାହିଁ, ବୈଷୟିକ ସମସ୍ୟା
ସମାଧାନ: ଅନ୍ୟ ପେମେଣ୍ଟ ପଦ୍ଧତି ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ, ସିଟ୍ ସିଲେକସନ୍ ଛାଡି ଏୟାରପୋର୍ଟରେ ଆସାଇନ୍ କରାନ୍ତୁ, ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ, SpiceJet କଷ୍ଟମର ସେବା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ
ସେବା ଯୋଡନ୍ତୁ (ବୈକଳ୍ପିକ)
ଆବଶ୍ୟକ ହେଲେ ଅତିରିକ୍ତ ବ୍ୟାଗେଜ୍, ଖାଦ୍ୟ, କିମ୍ବା ଅନ୍ୟ ସେବା ଯୋଡନ୍ତୁ
🎒 ଅତିରିକ୍ତ ସେବା
ଅତିରିକ୍ତ ବ୍ୟାଗେଜ୍: ଚେକ୍ଡ ବ୍ୟାଗେଜ୍ ଭତ୍ତା ଯୋଡନ୍ତୁ
ଖାଦ୍ୟ: ଫ୍ଲାଇଟ୍ରେ ଖାଦ୍ୟ ପୂର୍ବରୁ ଅର୍ଡର କରନ୍ତୁ
ପ୍ରାଥମିକତା ସେବା: ଫାଷ୍ଟ ଟ୍ରାକ୍, ପ୍ରାଥମିକତା ବୋର୍ଡିଂ
ପେମେଣ୍ଟ: କ୍ରେଡିଟ/ଡେବିଟ କାର୍ଡ, UPI, ନେଟ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ ଗ୍ରହଣ
ଅନଲାଇନ୍ରେ ଶସ୍ତା: ଅନଲାଇନ୍ ସେବା ଯୋଡିବା ଏୟାରପୋର୍ଟ ତୁଳନାରେ କମ୍ ଖର୍ଚ୍ଚ
⚠️ ସାଧାରଣ ସମସ୍ୟା: "ପେମେଣ୍ଟ ପରେ ସେବା ପ୍ରତିଫଳିତ ହେଉନାହିଁ"
କାରଣ: ପେମେଣ୍ଟ ପ୍ରୋସେସିଂ ବିଳମ୍ବ, ସିଷ୍ଟମ ଗ୍ଲିଚ
ସମାଧାନ: ସିଷ୍ଟମ ଅପଡେଟ ପାଇଁ ୧୦-୧୫ ମିନିଟ ଅପେକ୍ଷା କରନ୍ତୁ, ବୁକିଂ ନିଶ୍ଚିତକରଣ ଯାଞ୍ଚ କରନ୍ତୁ, ପେମେଣ୍ଟ ରସିଦ ସହିତ କଷ୍ଟମର ସେବା ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ
ବୋର୍ଡିଂ ପାସ୍ ଜେନେରେଟ୍ କରନ୍ତୁ
ଚେକ-ଇନ୍ ପ୍ରକ୍ରିୟା ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ଆପଣଙ୍କର ବୋର୍ଡିଂ ପାସ୍ ଡାଉନଲୋଡ୍/ପ୍ରିଣ୍ଟ କରନ୍ତୁ
🎫 SpiceJet ବୋର୍ଡିଂ ପାସ୍ ବିକଳ୍ପ
ଡିଜିଟାଲ ପାସ୍: ଫୋନରେ ସେଭ୍ କରନ୍ତୁ କିମ୍ବା ଇମେଲ କରନ୍ତୁ
ପ୍ରିଣ୍ଟ ବିକଳ୍ପ: ଘରେ ପ୍ରିଣ୍ଟ କରନ୍ତୁ କିମ୍ବା ଏୟାରପୋର୍ଟ କିଓସ୍କ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ
QR କୋଡ୍: ସ୍କ୍ୟାନିଂ ପାଇଁ QR କୋଡ୍ ସ୍ପଷ୍ଟ ହେବା ସୁନିଶ୍ଚିତ କରନ୍ତୁ
ଏକାଧିକ କପି: ଡିଜିଟାଲ ଏବଂ ପ୍ରିଣ୍ଟେଡ ଉଭୟ ସଂସ୍କରଣ ସେଭ୍ କରନ୍ତୁ
ଯାଞ୍ଚକରଣ: ଯାତ୍ରୀ ନାମ, ଫ୍ଲାଇଟ୍ ବିବରଣୀ, ଗେଟ୍, ସିଟ୍ ନମ୍ବର ଯାଞ୍ଚ କରନ୍ତୁ
✅ ସଫଳତା! ଆପଣଙ୍କର SpiceJet ଚେକଇନ୍ ସମ୍ପୂର୍ଣ୍ଣ
ପରବର୍ତ୍ତୀ ଷ୍ଟେପ୍:
1. ବୋର୍ଡିଂ ପାସ୍ ଫୋନରେ ସେଭ୍ କରନ୍ତୁ ଏବଂ ବ୍ୟାକଅପ୍ କପି ପ୍ରିଣ୍ଟ କରନ୍ତୁ
2. ଘରୋଇ ଫ୍ଲାଇଟ୍ ପାଇଁ ୨ ଘଣ୍ଟା ପୂର୍ବରୁ ପହଞ୍ଚନ୍ତୁ
3. ବୁକିଂ ନାମ ସହିତ ମେଳ ଖାଉଥିବା ବୈଧ ID ବହନ କରନ୍ତୁ
4. ଯଦି ପ୍ରଯୁଜ୍ୟ ହୁଏ ବ୍ୟାଗେଜ୍ କାଉଣ୍ଟରରେ ଚେକ୍ଡ ବ୍ୟାଗ୍ ଛାଡନ୍ତୁ
5. କେବଳ ହ୍ୟାଣ୍ଡ ବ୍ୟାଗେଜ୍ ସହିତ ସିକ୍ୟୁରିଟି ଦେଇ ଯାଆନ୍ତୁ
ସବୁଠାରୁ ସାଧାରଣ SpiceJet ଚେକଇନ୍ ସମସ୍ୟା ଏବଂ ସମାଧାନ
ସମସ୍ୟା ୧: "ଅନ୍ତର୍ଜାତୀୟ ଫ୍ଲାଇଟ୍ ପାଇଁ ୱେବ ଚେକଇନ୍ ଉପଲବ୍ଧ ନାହିଁ"
କାରଣ: SpiceJet ୱେବ ଚେକ-ଇନ୍ କେବଳ ଘରୋଇ ଫ୍ଲାଇଟ୍ ପାଇଁ ଉପଲବ୍ଧ
ସମାଧାନ: ଅନ୍ତର୍ଜାତୀୟ ଫ୍ଲାଇଟ୍ ପାଇଁ ଏୟାରପୋର୍ଟ ଚେକ-ଇନ୍ କାଉଣ୍ଟର ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ, ଅନ୍ତର୍ଜାତୀୟ ଯାତ୍ରା ପାଇଁ ୩ ଘଣ୍ଟା ପୂର୍ବରୁ ପହଞ୍ଚନ୍ତୁ
ସମସ୍ୟା ୨: "J&K କିମ୍ବା ଲେହ ଏୟାରପୋର୍ଟରୁ ଚେକ-ଇନ୍ କରିପାରିବେ ନାହିଁ"
କାରଣ: ଜମ୍ମୁ କାଶ୍ମୀର ଏବଂ ଲେହରୁ ଯାତ୍ରା କରୁଥିବା ଫ୍ଲାଇଟ୍ ପାଇଁ ସୁରକ୍ଷା ପ୍ରତିବନ୍ଧକ
ସମାଧାନ: ଏୟାରପୋର୍ଟ କାଉଣ୍ଟରରେ ଚେକ-ଇନ୍ କରିବାକୁ ହେବ, ଅତିରିକ୍ତ ସମୟ ପୂର୍ବରୁ ପହଞ୍ଚନ୍ତୁ, ସମସ୍ତ ଆବଶ୍ୟକୀୟ କାଗଜପତ୍ର ବହନ କରନ୍ତୁ
ସମସ୍ୟା ୩: "ଗ୍ରୁପ୍ ବୁକିଂ ୱେବ ଚେକ-ଇନ୍ ବିଫଳ"
କାରଣ: ଏକ ସମୟରେ ୱେବ ଚେକ-ଇନ୍ ପାଇଁ ସର୍ବାଧିକ ୯ ଯାତ୍ରୀ ଅନୁମତି
ସମାଧାନ: ବଡ ଗ୍ରୁପ୍କୁ ଛୋଟ ବ୍ୟାଚରେ ଭାଗ କରନ୍ତୁ, ୧୦+ ଗ୍ରୁପ୍ ପାଇଁ ଏୟାରପୋର୍ଟ କାଉଣ୍ଟର ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ
ସମସ୍ୟା ୪: "ବୋର୍ଡିଂ ପାସ୍ ଡାଉନଲୋଡ୍/ପ୍ରିଣ୍ଟ ସମସ୍ୟା"
କାରଣ: ବ୍ରାଉଜର ସମସ୍ୟା, PDF ସମସ୍ୟା, ସିଷ୍ଟମ ଗ୍ଲିଚ
ସମାଧାନ: ଅନ୍ୟ ବ୍ରାଉଜର ଚେଷ୍ଟା କରନ୍ତୁ, କ୍ୟାଶ୍ କ୍ଲିୟର କରନ୍ତୁ, ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ, ପୁନଃପ୍ରିଣ୍ଟ ପାଇଁ ଏୟାରପୋର୍ଟ କିଓସ୍କ ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ
ସମସ୍ୟା ୫: "ବିଶେଷ ଶ୍ରେଣୀର ଯାତ୍ରୀମାନେ ଅନଲାଇନ୍ ଚେକ-ଇନ୍ କରିପାରିବେ ନାହିଁ"
ପ୍ରଭାବିତ: ସଶସ୍ତ୍ର ସେନା କର୍ମଚାରୀ, ଛାତ୍ର, ଶିଶୁ ସହିତ ଯାତ୍ରୀ, ବିଶେଷ ଆବଶ୍ୟକତା
ସମାଧାନ: ଏୟାରପୋର୍ଟରେ ଉତ୍ସର୍ଗୀକୃତ ଚେକ-ଇନ୍ କାଉଣ୍ଟର ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ, ସହାୟତା ପାଇଁ ଶୀଘ୍ର ପହଞ୍ଚନ୍ତୁ
SpiceJet ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ ଚେକଇନ୍
📱 SpiceJet ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ ସୁବିଧା
ଡାଉନଲୋଡ୍: Android Play Store କିମ୍ବା iOS App Storeରୁ "SpiceJet" ଆପ୍
ମୁଖ୍ୟ ସୁବିଧା:
• ସେଭ୍ ହୋଇଥିବା ବିବରଣୀ ସହିତ ଦ୍ରୁତ ଚେକ-ଇନ୍ ପ୍ରକ୍ରିୟା
• ଫ୍ଲାଇଟ୍ ଅପଡେଟ ପାଇଁ ପୁସ୍ ନୋଟିଫିକେସନ୍
• ବୋର୍ଡିଂ ପାସ୍ର ଅଫଲାଇନ ଆକ୍ସେସ
• ମୋବାଇଲ-ଏକ୍ସକ୍ଲୁସିଭ ଡିଲ୍ ଏବଂ ଅଫର
• ଫ୍ଲାଇଟ୍ ବିଘ୍ନ ସମୟରେ ସହଜ ପୁନଃବୁକିଂ
📲 ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ ଚେକଇନ୍ ପ୍ରକ୍ରିୟା
ଷ୍ଟେପ୍ ୧: SpiceJet ଆପ୍ ଡାଉନଲୋଡ୍ ଏବଂ ଇନଷ୍ଟଲ୍ କରନ୍ତୁ
ଷ୍ଟେପ୍ ୨: ଲଗଇନ୍ କିମ୍ବା ଆକାଉଣ୍ଟ ସୃଷ୍ଟି କରନ୍ତୁ
ଷ୍ଟେପ୍ ୩: ହୋମ ସ୍କ୍ରିନରୁ "Check-in" ଟ୍ୟାପ୍ କରନ୍ତୁ
ଷ୍ଟେପ୍ ୪: PNR ଏବଂ ଶେଷ ନାମ ପ୍ରବେଶ କରନ୍ତୁ
ଷ୍ଟେପ୍ ୫: ୱେବ ପରି ସମାନ ପ୍ରକ୍ରିୟା ଅନୁସରଣ କରନ୍ତୁ (ସିଟ୍, ସେବା)
ଷ୍ଟେପ୍ ୬: ବୋର୍ଡିଂ ପାସ୍ ଫୋନ ୱାଲେଟରେ ସେଭ୍ କରନ୍ତୁ
ପ୍ରୋ ଟିପ୍: ହାଇ-ଟ୍ରାଫିକ ସମୟରେ ଆପ୍ ଭଲ କାମ କରିପାରେ
🔄 ଆପ୍ vs ୱେବ ଚେକଇନ୍ ତୁଳନା
ମୋବାଇଲ୍ ଆପ୍ ଜିତିବା: ଶୀର୍ଷ ସମୟରେ ଭଲ ପ୍ରଦର୍ଶନ, ପୁସ୍ ନୋଟିଫିକେସନ୍, ଅଫଲାଇନ ଆକ୍ସେସ
ୱେବ ବ୍ରାଉଜର ଜିତିବା: ଡାଉନଲୋଡ୍ ଆବଶ୍ୟକ ନାହିଁ, ବଡ ସ୍କ୍ରିନ, ଗ୍ରୁପ୍ ବୁକିଂ ପାଇଁ ସହଜ
ସୁପାରିସ: ନିୟମିତ ଯାତ୍ରା ପାଇଁ ଆପ୍, ଏକ ଥର କିମ୍ବା ଗ୍ରୁପ୍ ବୁକିଂ ପାଇଁ ୱେବ
SpiceJet ସିଟ୍ ସିଲେକସନ୍ ଗାଇଡ୍
💺 SpiceJet ସିଟ୍ ସିଲେକସନ୍ ବୁଝିବା
କେବେ ବାଛିବେ: ବୁକିଂ ସମୟରେ, ୱେବ ଚେକ-ଇନ୍ ସମୟରେ, କିମ୍ବା "Manage Booking" ମାଧ୍ୟମରେ
ମୂଲ୍ୟ ସୀମା: ସିଟ୍ ଅବସ୍ଥାନ ଅନୁଯାୟୀ ₹200-₹1,000
ମାଗଣା ବିକଳ୍ପ: ଅତି ସୀମିତ ମାଗଣା ସିଟ୍ (ସାଧାରଣତଃ ପଛରେ ମଧ୍ୟ ସିଟ୍)
ବ୍ଲକ୍ ହୋଇଥିବା ସିଟ୍: କିଛି ସିଟ୍ ଏୟାରଲାଇନ୍ ଦ୍ୱାରା ବ୍ଲକ୍ ଏବଂ ଉପଲବ୍ଧ ନାହିଁ
🎯 SpiceJet ସିଟ୍ ସିଲେକସନ୍ ରଣନୀତି
ବଜେଟ ବିକଳ୍ପ: ସିଲେକସନ୍ ଛାଡନ୍ତୁ - ଏୟାରପୋର୍ଟରେ ଆସାଇନ୍ କରାଇନିଅନ୍ତୁ
ଆରାମ ପସନ୍ଦ: ଆଗ ଧାଡିରେ ପାଖ କିମ୍ବା ୱିଣ୍ଡୋ ସିଟ୍ ପାଇଁ ଦେୟ ଦିଅନ୍ତୁ
ଗ୍ରୁପ୍ ଯାତ୍ରା: ଏକାଠି ବସିବା ସୁନିଶ୍ଚିତ କରିବାକୁ ବୁକିଂ ସମୟରେ ସିଟ୍ ଚୟନ କରନ୍ତୁ
ଶେଷ ମୁହୂର୍ତ୍ତ: ପ୍ରାରମ୍ଭିକ ବୁକିଂ ପରେ ସିଟ୍ ଚୟନ ପାଇଁ "Manage Booking" ବ୍ୟବହାର କରନ୍ତୁ
ଏୟାରପୋର୍ଟ ବିକଳ୍ପ: ଅନଲାଇନ୍ ବିଫଳ ହେଲେ ଚେକ-ଇନ୍ କାଉଣ୍ଟରରେ ଦେୟ ଦିଅନ୍ତୁ
⚠️ ସିଟ୍ ସିଲେକସନ୍ ସୀମିତତା
ବ୍ଲକ୍ ହୋଇଥିବା ସିଟ୍: ଜରୁରୀକାଳୀନ ନିର୍ଗମ, କ୍ରୁ ସିଟ୍, ପ୍ରିମିୟମ ଧାଡି ବ୍ଲକ୍ ହୋଇପାରେ
ପେମେଣ୍ଟ ସମସ୍ୟା: ଶୀର୍ଷ ବୁକିଂ ସମୟରେ ଗେଟୱେ ବିଫଳତା ସାଧାରଣ
ଗ୍ରୁପ୍ ସୀମା: ଅନଲାଇନରେ ୯ରୁ ଅଧିକ ଯାତ୍ରୀଙ୍କ ପାଇଁ ସିଟ୍ ଚୟନ କରିପାରିବେ ନାହିଁ
SpiceJet ବ୍ୟାଗେଜ୍ ସୂଚନା
🧳 SpiceJet ବ୍ୟାଗେଜ୍ ଭତ୍ତା
କ୍ୟାବିନ ବ୍ୟାଗେଜ୍: ୭କିଗ୍ରା ହ୍ୟାଣ୍ଡ ବ୍ୟାଗେଜ୍ ଅନ୍ତର୍ଭୁକ୍ତ
ଚେକ୍ଡ ବ୍ୟାଗେଜ୍: ଫେର ପ୍ରକାର ଏବଂ ରୁଟ୍ ଅନୁଯାୟୀ ପରିବର୍ତ୍ତନ
ଅତିରିକ୍ତ ବ୍ୟାଗେଜ୍: ଚେକ-ଇନ୍ ସମୟରେ ଅନଲାଇନରେ କିଣାଯାଇପାରିବ
ବ୍ୟାଗେଜ୍ ଡ୍ରପ୍: ଯାତ୍ରା ପୂର୍ବରୁ ୪୫ ମିନିଟ୍ ପୂର୍ବେ ଚେକ୍ଡ ବ୍ୟାଗ ଛାଡିବାକୁ ହେବ
📦 ଚେକ-ଇନ୍ ସମୟରେ ଅତିରିକ୍ତ ବ୍ୟାଗେଜ୍ ଯୋଡିବା
ଅନଲାଇନ ଖରିଦ: ଏୟାରପୋର୍ଟ ହାର ତୁଳନାରେ ଶସ୍ତା
ଓଜନ ବିକଳ୍ପ: ୫କିଗ୍ରା, ୧୦କିଗ୍ରା, ୧୫କିଗ୍ରା, ୨୦କିଗ୍ରା, ୨୫କିଗ୍ରା ବୃଦ୍ଧି ଉପଲବ୍ଧ
ପେମେଣ୍ଟ ପଦ୍ଧତି: କ୍ରେଡିଟ/ଡେବିଟ କାର୍ଡ, UPI, ନେଟ ବ୍ୟାଙ୍କିଂ
ନିଶ୍ଚିତକରଣ: ବ୍ୟାଗେଜ୍ ଭତ୍ତା ଅପଡେଟ ପାଇଁ ବୁକିଂ ନିଶ୍ଚିତକରଣ ଯାଞ୍ଚ କରନ୍ତୁ
⚠️ ବ୍ୟାଗେଜ୍ ଡ୍ରପ୍ ଆବଶ୍ୟକତା
ସମୟ: ଚେକ-ଇନ୍ କାଉଣ୍ଟର ବନ୍ଦ ହେବା ପୂର୍ବରୁ ବ୍ୟାଗ ଛାଡିବାକୁ ହେବ (ଯାତ୍ରା ପୂର୍ବରୁ ୪୫ ମିନିଟ୍)
ୱେବ ଚେକ-ଇନ୍ ସହିତ ମଧ୍ୟ: ତଥାପି କାଉଣ୍ଟରରେ ବ୍ୟାଗ ଛାଡିବାକୁ ପଡିବ
ଏୟାରପୋର୍ଟ ଆଗମନ: ଅନଲାଇନରେ ଚେକ ଇନ୍ ହୋଇଥିଲେ ମଧ୍ୟ ଶୀଘ୍ର ପହଞ୍ଚନ୍ତୁ
SpiceJet କଷ୍ଟମର ସହାୟତା
📞 ସହାୟତା ଚାହିଁ? SpiceJet ସହିତ ଯୋଗାଯୋଗ କରନ୍ତୁ
ଫୋନ: 0124-4983410
WhatsApp: +91 9899833410
ଇମେଲ: customer.relations@spicejet.com
ସୋସିଆଲ: @flyspicejet (Twitter), @SpiceJet (Facebook)
🕒 କଷ୍ଟମର ସେବା ସମୟ
ଫୋନ ସହାୟତା: ଫ୍ଲାଇଟ୍ ସମ୍ବନ୍ଧୀୟ ଜରୁରୀକାଳୀନ ପାଇଁ ୨୪/୭
ସାଧାରଣ ପ୍ରଶ୍ନ: ପ୍ରତିଦିନ ସକାଳ ୬ ଟାରୁ ରାତି ୧୦ ଟା
WhatsApp ସହାୟତା: ସାଧାରଣ ସମସ୍ୟା ପାଇଁ ଶୀଘ୍ର ପ୍ରତିକ୍ରିୟା
ଏୟାରପୋର୍ଟ କାଉଣ୍ଟର: ଘରୋଇ ଫ୍ଲାଇଟ୍ ପୂର୍ବରୁ ୩ ଘଣ୍ଟା ଉପଲବ୍ଧ